Re: Problem z modemem Zoltrix PCMCIA 33600

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 01:39:41 MET DST

On Wed, 29 Jul 1998 07:14:07 GMT, Jaroslaw Andrzejewski
>Mam kłopot z modemem "PCMCIA Zoltrix 33600 Modem Data/Fax". Jeśli NIE
>podłączę go do linii i podam np. "ATX0DP000" to prawidłowo wybiera,
>ale gdy tylko podłączę linię to impulsowanie "zwalnia" i na przykład
>"wykręcenie" zera powoduje zaliczenie chyba siedmiu jedynek (pani z
>TPSA mówi mi, że nie ma takiego numeru).
>Próbowałem różnych kombinacji z równoległymi i szeregowymi
>rezystancjami 100 - 22k omów, ale nie pomaga.
>Ma ktoś z Was jakiś pomysł jak to poprawić?

Pojsc do sklepu, i zazadac innego, najlepiej nie Zlomtrixa.
Ja cos za duzo egzemplazy zlomtrixow widzialem, ktore mialy problemy
z wybieraniem pulsowym. Projektant najwyrazniej jest z kraju
w ktorym juz tylko tonowo sie wybiera .

J.

P.S. moze jakis kondensator, pare diod zenera, itp. Mam wrazenie
    ze one nie lubia przepiec pojawiajacych sie przy pulsowaniu.