Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 29 Jul 1998 - 08:01:17 MET DST

On 1998-07-25 bnagorny_at_kk.kalisz.pl said:
>W poczatkach MARCA b.r. poszedlem do BOKu tpsra i wypelnilem
>odpowiedni druczek o REZYGNACJI z ich uslug . Pani z bok'u
>poinformowala mnie "laskawie", ze sobie moge zrezygnowac, ale
>abonament jeszcze zaplace nawet za kwiecien bo takie sa przepisy.

Sa takie przepisy, ze jak zlodziej ukradnie Ci
samochod to nadal placisz OC az do zamkniecia sprawy przez
prokurature. Trudno miec pretensje do ludzi, ktorzy tych
przepisow nie wymyslili a musza je stosowac :-(((

>naprawde niektore osoby tam pracujace uzywaja tylko 1/10000 czesci
>swojego mozgu - tylko podstawowych funkcji zyciowych bez krzty
>logicznego myslenia ?

To nie jest wylacznie domena zatrudnionych w TPSA ...
Moglbym spokojnie mnozyc takie przyklady z innych
instytucji ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive