Re: drivery glide do VooDoo?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 11:22:22 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

> czy moze ktoś z Was słyszał, że podobno są już w wersji 3.0 (Beta)?
> dostałem od mojego kumpla taką wiadomość, byłem jednak na
> http://www.3dfx.com & http:///www.voodoextreme.com i nic takiego nie
> znalazłem. może szukam w nieodpowiednim miejscu?

Te z www.3dfx.com (data plikow 6 lipca), udostepnione 20 lipca (jak i
zreszta jedne wczesniej, data plikow 11 czerwca) zawieraja glide3x.dll.
To wlasnie "driver" o ktory pytasz.

Czyli mozliwe, ze juz to masz. Problem w tym, ze jeszcze zadna gra tego
nie wykorzystuje :-(

Pozrroienia

JP.

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland