Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Mariusz Grzeca (mgrzeca_at_bigfoot.com)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 01:03:10 MET DST

Phenomen wrote:

> > Co sšdzicie o takim sprzęcie:
> >
> > Proc PII266
>
> do gierek zapomnij o predkosci p II 400
> do "ogolnego" bawienia sie , jest ok

nie jestem pewien, czy cos ci padlo na glowe, czy tylko udajesz
idiote.
oswiec mnie prosze.
mam syfiastego k6-233 kreconego na 290, ktory ma fpu pewnie ze 3
(jesli nie 5) razy wolniejszy od pii 266 i jedyna 'zabkujaca' na moim
sprzecie gra jaka dotychczas spotkalem (a przewija sie tego przez moje
rece sporo) jest unreal. na kreconym pii233 sasiada chodzi plynnie,
wiec za przeproszeniem nie pierdol, ze przy pii266 mozna zapomniec o
predkosci.
gdyby nie unreal, to powiedzialbym, ze moje k6 do 'ogolnego' bawienia
sie jest ok. a prawie 24h/dobe chodzi na nim soft integry (jesli wiesz
co to takiego) i na efektywnosc jego dzialania nie mam powodow
narzekac, wiec 3d studio chodziloby jeszcze lepiej...tym bardziej na
kreconym pii266 (chyba w tym celu p2b). [oczywiscie caly czas mowa o
kompie z akceleratorem 3d drugiej generacji].

> Po kiego Ci to drogie bydle? koniecznie bedziesz sie przesiadal na p2
> 450 ?

znowu robisz z siebie idiote. skoro proponujesz pii400, to czemu
gowniana plyte, ktora bedzie musial zmienic przy pozniejszej zmianie
proca ? a od plyty w duzym stopniu zalezy wydajnosc calego kompa -
asus jest dobry i te wydajnosc zapewnia.

> nie mialem doczynienia... ale nazwa mi sie niezbyt podoba ;)

to po kiego grzyba zabierasz glos ? quantum robi i robil znakomite
dyski. fireball jest bardzo szybki - w moim kompie seagate udma/33
wyciaga 3.6mb/s, a fireball tez udma 6.9 mb/s fizycznego transferu
(mierzone pod si z nu3)

--
      /o)|       MARIUSZ GRZECA             |(o\