Re: Co sadzicie o Asus Video 3D Explorer?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 20:28:09 MET DST

"ElFi" <elfi_at_friko3.onet.pl> napisał(a):

> Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
> A może nie ?

Oj chyba jednak tak ;)

> Zapomniałeś dodać, że instalując drivery NVIDIA tracisz dodatkowe programy
> (np: do testu monitora, przesuwania obrazu na ekranie, obsługi wyjścia TV
> itp.) dołączone przez producenta karty graficznej. Ponadto system nie

Sorry mój Viperek nie ma wyjścia TV (nie widziałem takich które by
miały), o jakim teście monitora piszesz ???
Mam zainstalowane drivery 127 i jakoś nic takiego nie widzę ...
Przsuwania obrazu nie potrzebuję, mam to w monitorze ;)

> pokazuje Ci już "Diamond Viper..." tylko "Nvidia Riva 128". To nie jest to
> co tygrysy lubią itd... Aby nie stracić wyżej wymienionych dodatków trzeba

To naprawdę straszne ;)
I jak potwornie przeszkadza w pracy ;->

> po prostu przegrać pliki a nie instalować (aby nie naruszyć ustawień w
> rejestrze). W przypadku Diamonda samo przegranie plików nic nie da bo oni
> przerabiają pliki (głównia zmieniają nazwę), ale chyba się powtarzam.

Zakładając że komuś na tych dodatkach naprawdę zależy ...
Jak dla mnie są niestety bezużyteczne, znacznie lepiej użyć Power
Stripa.

> Wszystkich zainteresowanych tym (i nie tylko) tematem/problemem zapraszam
> na moją skromną stronę do działu procesory_graficzne/riva128. Na końcu tej
> strony są tipsy ad:Riva128, tam szukać!

OK zajrzę ;)

> Ok! Pozdrawiam wszystkich!

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...