Re: Co sadzicie o Asus Video 3D Explorer?

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 12:52:59 MET DST

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
> Ale trochę przeginasz w drugą stronę :(
A może nie ?

> A to ci ciekawostka, ciekawe dlaczego bez problemu działały u mnie na
> Viperku drivery prosto z NVidii ;->
Zapomniałeś dodać, że instalując drivery NVIDIA tracisz dodatkowe programy
(np: do testu monitora, przesuwania obrazu na ekranie, obsługi wyjścia TV
itp.) dołączone przez producenta karty graficznej. Ponadto system nie
pokazuje Ci już "Diamond Viper..." tylko "Nvidia Riva 128". To nie jest to
co tygrysy lubią itd... Aby nie stracić wyżej wymienionych dodatków trzeba
po prostu przegrać pliki a nie instalować (aby nie naruszyć ustawień w
rejestrze). W przypadku Diamonda samo przegranie plików nic nie da bo oni
przerabiają pliki (głównia zmieniają nazwę), ale chyba się powtarzam.

Wszystkich zainteresowanych tym (i nie tylko) tematem/problemem zapraszam
na moją skromną stronę do działu procesory_graficzne/riva128. Na końcu tej
strony są tipsy ad:Riva128, tam szukać!

Ok! Pozdrawiam wszystkich!

--
M.Jasinski