Re: Co sadzicie o Asus Video 3D Explorer?

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 15:37:00 MET DST

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> napisał(a) w artykule
>o jakim teście monitora piszesz ???

No i widzisz jak mało wiesz?
Dla przykładu: Asus dołącza programik (nie jest to chyba właściwa nazwa -
chodzi o dodatkową zakładkę przy ustawieniach karty graficznej) do testu
monitora.
Możesz włączyć tylko kolor (działo) niebieski, czerwony lub zielony, siatkę
z kwadratami, z kółkami wreszcie obraz kontrolny podobny do tego jaki jest
w TV.
Wszystko po naciśnięciu myszką w jedno takie miejsce.
Po wykonaniu tego testu możesz zobaczyć czy Twój monitor nie ma plam,
(wypalony miejscami luminofor lub namagnesowana maskownica)
zniekształconego obrazu, właściwe proporcje itd. itp. a najlepiej na
bieżąco wyregulować.

> Mam zainstalowane drivery 127 i jakoś nic takiego nie widzę ...
> Przsuwania obrazu nie potrzebuję, mam to w monitorze ;)

> To naprawdę straszne ;)
> I jak potwornie przeszkadza w pracy ;->

W końcu wyjdzie na to, że nic nie potrzebujesz.
Przecież po coś ktoś to robi, no nie?

Ale ... dzięki za zainteresowanie tematem.
-----
Special pozdro dla Łukasza!
-----

M.Jasinski