Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 03:25:42 MET DST

On Mon, 27 Jul 1998 17:37:43 +0200,
"=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Założenia:
>30 godzin w Internecie, po godzinę dziennie za jednym razem...
>
>Cena 100 godzinnej karty 250 PLN:

czyli 305 PLN brutto
Gdzie za tyle daja 100-godzinna?
Bo w takiej Bydgoszczy daja za 260 netto.

>Koszt połączenia z TP SA (cena impulsu 0,24 brutto):

Po mojemu 22% z 0,19 = 0,0418 + 0,19 = 0,2318zl brutto.

>144 PLN

A ja mowie: 139,08 PLN

>Koszt łączenia poprzez Multinet - Callback:
>250/100 = 2,5 PLN (tyle za godzinę netto) bez pierwszego impulsu.
>Brutto 3,05
>
>(2,5 + 0,24)*30 = 98,7

Napisales 2,5 PLN netto, a wyliczyles wedlug brutto, ale wynik do
przecinka sie zgadza.

>Oszczędności w procentach:
>Taniej od TP SA o 32% (45,3 PLN)

Liczac po Twojemu (tpsa 0,24 PLN) 31,5%
Liczac po mojemu 29,25%

>Za to można siedzieć w Internecie o 30% dłużej (1,5 godziny zamiast godziny)

Po mojemu 30% z godziny to jest 18 min. a nie 30.

>dziennie nie wydając więcej pieniędzy. To są moje obliczenia, ale mogę się
>mylić...

Tak, wszystko pieknie, tylko ze jezeli cene karty podales bez pomylki,
to i tak wziales pod uwage sytuacje idealna. Chyba, ze rzeczywiscie
wchodzisz tylko raz dziennie i nie masz zadnych zrywek. W kazdym razie
ja korzystajac z frikowej godziny w bydgoskim Multinecie mialem dwie!
Jezeli widziales moje obliczenia opublikowane wczesniej, to powinienes
wiedziec, ze ilosc polaczen w ciagu miesiaca, ktora wzialem pod uwage
zostala wyliczona jako srednia ilosc przypadajaca na miesiac z 10-ciu
miesiecy uwywania internetu (20 godz. - 66 polaczen; proporcje do 30
godzin latwo przeliczyc). No ale to jest moj sposob korzystania z
interka, no i ja nie wyciagne duzo wiecej jak 15% przy bydgoskiej
cenie callback'u.

Pozdrawiam,
Halk