Re: Monitor ADI 5G i inne 17-tki

Autor: Vikers (pol219_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 22:03:24 MET DST

Mario wrote in message <35bc99f2.0_at_195.164.52.1>...
>Posłuchaj siebie człowieku, a wtedy zrozumiesz co znaczy tendencyjne.
>Phenomen spytał, więc odpowiedziałem. Dalej prosta sprawa - wolność wyboru.
>Nie będę się spierał bo już mnie denerwuje ta nagonka na ADI.

Jak nagonka. Poprostu ludzie zauwazyli ze to jest szajs i to do tego nie
_udolnie_
promowany na super hiper extra monitor. Chip tip-a to sobie mozna wsadzic w
..... . Jak obaczylem w jednym sklepie beline ktora tez dostal "chip tip-a
" to sie malo nie posikalem ze smiechu , bo takiego brzydactwa i do tego
krzywego jak cholera w zyciu nie
widzialem .

>A tak nawiasem mówiąc to zaczynam się zastanawiać czy pod tymi pseudonimami
>i skrzynkami nie ukrywają się przedstawiciele konkurencyjnych firm. Byłoby
>zabawnie.

Pewnie interes nie idzie to wina konkurencji. Powiem tyle BADYLARZE z was

Pozdrawiam

Tomasz
e-mail: pol219_at_friko2.onet.pl
PR: POL219_at_POL219.#MIC.POL.EU