Re: Nagrywarka-jaka najlepsza

Autor: Arkadiusz Swarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 07:58:23 MET DST

PiTER[PL] wrote:

> Witam
> No wlasnie , jaka najlepsza,cena nie gra roli.Musi byc CDRW,SCSI i posiadac
> dobry sofcik.No i jaki jest najlepszy do tego kontroler.

Przestrzegam (z praktyki wlasnej oraz opinii kilku innych uzytkownikow) przed
Philipsem. Wprawdzie byl to model CDR 2600 a nie CDRW ale uraz pozostal :). Od
niedawna na miejszce Philipsa mam Yamahe CDRW 4260t (ok. 2400zl + WinOnCD 3.5,
plytka CDR oraz CDRW) i sprawuje sie bardzo dobrze. Niestety, WinOnCD jakos
wywracal mi system (NT) i uzywam Nero (do sciagniecia z sieci wersja 30
dniowa). Caly komputer chodzi od poczatku (czyli ok. 2 lat) na Adaptecu 2940 i
nie bylo z nim najmniejszych problemow, tyle ze kontrolery tej firmy sa dosc
drogie (u mnie Gateway zamontowal to fabrycznie). Slyszalem ze Tekramy sa dobre
a o wiele tansze od Adapteca ale sam tego nie sprawdzalem.

Dalsze pytania welcome ale raczej na priv, nie przegladam newsow gruntownie ;)

Arkady