Re: Monitor ADI 5G i inne 17-tki

Autor: Mario (mario_at_vadim.com.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 17:18:04 MET DST

Posłuchaj siebie człowieku, a wtedy zrozumiesz co znaczy tendencyjne.
Phenomen spytał, więc odpowiedziałem. Dalej prosta sprawa - wolność wyboru.
Nie będę się spierał bo już mnie denerwuje ta nagonka na ADI.
A tak nawiasem mówiąc to zaczynam się zastanawiać czy pod tymi pseudonimami
i skrzynkami nie ukrywają się przedstawiciele konkurencyjnych firm. Byłoby
zabawnie.
Pozdrawiam grupę,
Mario

<6pbs7l$kac$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...