Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Marek Tarnowski (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 09:20:42 MET DST

No to opowiem wam cos jeszcze, aby nie bylo ze to tylko w tepsie mozna
spotkac cwanych, naiwnych albo i glupich:
Byla sobie impreza przy ognisku z okazji dnia lacznosciowca. Bigos,
kielbasa, piiwoooo, wszystko to tam bylo. A niedaleczko tej imprezy byl
sobie maly biwak, ot jakas sobie familia z dwoma gowniarzami. No i co
dalej. Ano rodzice ci wysylali te swoje pociechy do gara telepsy. No i co
rusz jak nie jakas darmowa kielbacha, to piwko zmrozone dla tatuska, to
znowu cos innego.
Zauwazyl to jeden z tepsy podszedl do familii no i grzecznie mowi. Ze
niestety ale musi przeprosic, bo to jest impreza zamknieta dla pracownikow
telekomunikacji, jesli sie panstwo raz poczestowali to juz powinno
wystarczyc. A ta paniusia z wielka morda:
A COOOOOO mnie sie tez nalezy, ja przeciez place rachunki za telefon.
No a co ta paniusia powinna powiedziec znajomym jak wroci do domu ?
Ano powinna powiedzec ze ci z telekomuny to zlodzieje, ze za nasze
pieniadze robia sobie imprezy,
a rachunki to takie drogie, a telefon gluchy.........itp. itp.

Prawda jest po srodku kolego Bartku. Moglbym opowiedziec jeszcze pare
innych anegdotek, i to bardziej zawstydzajacych czy tez idiotycznych.
po co.