Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 21:29:02 MET DST

On Sun, 26 Jul 1998 07:20:55 GMT, "Marcin Sikora" <icey_at_polbox.com>
wrote:

> Witam !!!
>
> Co sądzicie o takim sprzęcie:
>
> Proc PII266

do gierek zapomnij o predkosci p II 400
do "ogolnego" bawienia sie , jest ok

> Płyta AsusP2B

Po kiego Ci to drogie bydle? koniecznie bedziesz sie przesiadal na p2
450 ?
Wystarczy zwykle Yakumo... jest o 3 banki tanszy a wsadzisz na niego
nawet pII 400 i jeszcze troche podkrecisz
A zabawa z biosami to mit.... niczego Ci to w praktyce nie daje

> RAM 64MB - 100MHz
ok

> K.Graf Viper330
> Accel Helios3Dfx (6Mb)

a tutaj to mnie zagiales... r u kiddin?
To juz nawet ja wiem ,ze Helios to rowniez karta GFX a do tego
strasznie sie grzeje i sa z nia problemy.... Viper? Bo ja wiem....
lepiej kup cos juz pod Dvd... a do tego jakiegos monsterka....

> HDD 4,3GB Quantum Fireball

nie mialem doczynienia... ale nazwa mi sie niezbyt podoba ;)

> K.Muz SBAWE64
> CD-ROM 32xToshiba
> Monit 15" Philips 105B

> Przesiadam się z 486dx4100 więc chcę w miarę nowe rozwiązanie - czy te takim
> jest ??? - do pracy w 3D studio, do giercowania (bo z tym jestem trochę do
> tyłu)

Hmmm, to musialbys miec naprawde sporo kasy... 3dstudio i gierki ?
No coz ,Celeron odpada , P 2 266 to troche za wolno (chociaz ,skoro
przesiadasz sie z 486 to i tak Ci szczena opadnie ;)) , najlepiej P 2
300 i riva (np. Viper na AGP ) plus Vudu 2.... Ale to jest niezbyt
ekonomiczne rozwiazanie.... niestety lepszego zdaje sie w tej chwili
niema.

>, do szkoły (sprawozdania z pracowni - dużo wykresów, schematów,
> rysunków itp). Ewentualnie proszę o jakieś korekty, barierą jest 4500 bez
> Vat.

pozdrawiam

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/