Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 00:13:48 MET DST

On Sun, 26 Jul 1998 19:29:02 GMT, phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen)
wrote:

>do gierek zapomnij o predkosci p II 400
>do "ogolnego" bawienia sie , jest ok

Khem ... Dobrze sie czujesz? Do _wszystkich_nowych_ gier wystarczy P2
233 + VooDoo 2

>Po kiego Ci to drogie bydle? koniecznie bedziesz sie przesiadal na p2
>450 ?
>Wystarczy zwykle Yakumo... jest o 3 banki tanszy a wsadzisz na niego
>nawet pII 400 i jeszcze troche podkrecisz

Taaaaa - pogadamy jak bedziesz wymienial to Yakumo po 3 miesiacach. I
nie narzekaj pozniej na to ze cos Ci sie wiesza, cos nie chce dzialac
... W koncu wolisz taniej prawda?

>A zabawa z biosami to mit.... niczego Ci to w praktyce nie daje

Taaaaaa - poczekajmy az bedziesz chcial sobie zainstalowac HD > 8,4 GB
, Wlozyc nowy rodzaj procesora, szybsze pamieci itp. Ciekaw jestem czy
wtedy tez beedziesz mowil to samo ...

>ok

Gdzie OK? Do 3D Studio 64 MB RAM? W zyciu

Raczej Permedia 2 - duzo lepiej dziala z OpenGL a i driver'y do Heidi
sie znajda. 2D rowniez lepsze od Rivy

6MB jest Rush - wiec bez sensu. Lepiej znalezc jakis tanszy klon V2 -
przy V1 Pentium2 bedzie sie marnowalo ...

>a tutaj to mnie zagiales... r u kiddin?
>To juz nawet ja wiem ,ze Helios to rowniez karta GFX a do tego
>strasznie sie grzeje i sa z nia problemy.... Viper? Bo ja wiem....
>lepiej kup cos juz pod Dvd... a do tego jakiegos monsterka....

No comments

>nie mialem doczynienia... ale nazwa mi sie niezbyt podoba ;)

Heh - to sie nazywa skleroza - zajrzyj do maili to Sobie przypomnisz
:)

Ensoniq 1370 lub Aureal Vortex

Raczej Panasonic lub Teac

Jesli zalezy Ci na 3D Studio to raczej jakas tania 17"

>Hmmm, to musialbys miec naprawde sporo kasy... 3dstudio i gierki ?
>No coz ,Celeron odpada , P 2 266 to troche za wolno (chociaz ,skoro
>przesiadasz sie z 486 to i tak Ci szczena opadnie ;)) , najlepiej P 2
>300

Roznica miedzy P2 266 a P2 300 jest prawie niezauwazalna

> i riva (np. Viper na AGP )

A to do czego? Bo napewno nie do 3DS ...

> plus Vudu 2.... Ale to jest niezbyt
>ekonomiczne rozwiazanie.... niestety lepszego zdaje sie w tej chwili
>niema.

Najlepszym rozwiazaniem ekonomicznym jest nie kupowac komputera :)

>pozdrawiam
>
> Phenomen ...OO+-...

Pozdrowienia

Vindex