Re: Nagrywanie Slownika Collinsa

Autor: Jan Pieczykolan (doggie_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 14:27:30 MET DST

To zabezpieczenie polega tylko i wylacznie na tym, ze na oryginale jest
zapisany rozmiar plytki CD 12 cm, czy jakos w calach, i mozna to pozniej
zcracowac, a co do programu, to prawie ;) dam glowe ze CeQuadrat i jego
produkty nagrywaja te dany, bo sa przeznaczone glownie dla profesjonalistow
;))

Pozdrawiam

PISE

Terk napisał(a) w wiadomości: <6p892v$23b$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...