Re: Nagrywanie Slownika Collinsa

Autor: Terk (terk_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 23:44:29 MET DST

>Właśnie, że na WinOnCD 3.5 da się przegrać ... i to TYLKO na
>WinOnCD...jak
>dotąd nie miałem żadnych problemów z tym programem....

No, nie tylko.
Tak się składa, że używam programiku CeQuadrat ToGo! (wiem, że
badziewie, ale jak się nagrywa coś raz na dwa tygodnie, to można z nim
wytrzymać) i nim również da się to przegrać.
Być może jest to kwestia sposobu nagrywania. Ja dla przykładu niczego
nie kopiuję plik po pliku, lecz po prostu robię image płytki na
twardzielu i tenże image kładę na płytce.

Pozdrowienia
Terk
terk_at_bbs.chip.pl
ICQ# 15093000