Re: Czy można uszkodzić PCta wkładając odwrotnie wtyczkę do gniazdka?

Autor: Andrzej Lichtarski (rci1_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 22:39:15 MET DST

Sebastian Szczepański <sqnx_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<31Zt1.21$xG2.4987_at_news.tpnet.pl>...
> Witam szanownych grupowiczów...
>

> PS. Czy ktoś miał podobne problemy?
>
> pozdrawiam
>
> ============================================
> S e b a s t i a n S z c z e p a ń s k i
> sqnx_at_polbox.com
> sqnx98_at_friko6.onet.pl
> WHAT DO YOU WANT TO CRASH TODAY?
>

> Ja mam Fazę na obudowie komputera, czyli 220 V - jak dotknę obudowy
  I kaloryfera to "mi włosy na głowie stają i chodzę 3 dni do tyłu"
(przenośnia)
  ale komputer 3 lata tak chodzi
   Podłączyłem kidys zasilanie płyty odwrotnie i też nic się nie stało.
    pozdrawiam
                 Andrzej Lichtarski
                 lichtar_at_kki.net.pl

ps: Przepraszam nie czytałem treści listu odpowiadam na nagłówek