Re: Multinet - Re: Tansze o 40% impulsy telefoniczne

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 18:27:38 MET DST

"Sebastian Szczepański" <sqnx_at_polbox.com> napisał(a):

> Jeżeli szukacie strony Multinetu oto ona
>
> Bydgoszcz:
> www.bydgoszcz.mtl.pl/pz
>
> Tu znajdują się pewnie linki do innych regionalnych oddziałów Multinetu.
> BTW z czyich lini telefonicznych korzysta Multinet w Poznaniu, bo u mnie
> (Bydgoszcz) Multinet współpracuje z EL-NETem, jednak
> ceny callback są nieco inne:
>
> 20h - 78,08 zł
> 30h - 109,80 zł
> 50h - 140 zł
> 100h - 260 zł
>
> Wykupiony limit można wykożystać w dowolnym terminie.

Jak komuś wyszło 40% oszczędności ???
Licząc 30h w TPSA: 0.19x30x20= 114 zł + VAT = 140 zł
I gdzie tu te 40 % taniej ???
Załóżmy że łączymy się 3x dziennie, wtedy suma w Multinecie wychodzi:
110 + 3x30x0.19 = 127
Czyli przy założeniu ze ceny z MTLu zawierają VAT oszczędzamy całe 13
zł, w dodatku jak rozumiem zapłacić trzeba z góry ...
Główną zaletą jest to że nie powinno być zajęte, a nie cena ...

> S e b a s t i a n S z c z e p a ń s k i

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...