Re: Multinet - Re: Tansze o 40% impulsy telefoniczne

Autor: Sebastian Szczepański (sqnx_at_polbox.com)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 12:22:01 MET DST

Łukasz Bajoński wrote in message <35bdab4e.6087768_at_news.lublin.pl>...

>Jak komuś wyszło 40% oszczędności ???
>Licząc 30h w TPSA: 0.19x30x20= 114 zł + VAT = 140 zł
>I gdzie tu te 40 % taniej ???
>Załóżmy że łączymy się 3x dziennie, wtedy suma w Multinecie wychodzi:
>110 + 3x30x0.19 = 127
>Czyli przy założeniu ze ceny z MTLu zawierają VAT oszczędzamy całe 13
>zł, w dodatku jak rozumiem zapłacić trzeba z góry ...
>Główną zaletą jest to że nie powinno być zajęte, a nie cena ...

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
>GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
> Zapracujmy razem na twój sukces ...

To prawda, że przy np. 30h oszczędność jest niewielka (ok 20 % przy tym
niższa im częściej się łączysz) jednak już przy 100h (pełny cennik masz na
stronie Multinetu)oszczędzisz prawie 32 %. Zaoszczędzenie około 42% jest
możliwe! jednak tylko przy wykupieniu abonamentu na 200h, jednak ta oferta
jest raczej skierowana w kierunku firm, ponieważ limit musisz wykorzystać w
ciągu miesiąca

Moim zdaniem podstawową zaletą tej usługi jest to że nie tracisz impulsów
próbując uzyskać wątpliwej jakości połączenia z numerem dostępowym
telekomunikacji.
Zamiast łączyć się za xxx razem z połową prędkości łączysz się od razu
prawie zawsze z maksymalną prędkością. Nie wiem jak jest np. w Poznaniu ale
w Bydgoszczy Multinet używa modemów KB co też jest chyba sporą zaletą.

Jednak najważniejsze jest dla mnie to, że kożystając z tej usługi nie dajemy
zarobić tak kochanej przez nas wszystkich (?) Telekomunikacji :-)

                  S e b a s t i a n S z c z e p a ń s k i
                               sqnx_at_polbox.com
                           sqnx98_at_friko6.onet.pl
            WHAT DO YOU WANT TO CRASH TODAY?