Re: Problem z myszką A4 Tech Advanced 4D Mouse

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 18:37:08 MET DST

Firmowo dodawane do tej myszki drivery sa do d***
ja mialem klopoty z wszystkimi grami firmowanymi przez LucaArts
Rada jest jedna - sciagnac nowe v. 5.10 ze strony A4
- 194kb, u mnie wszystkie dolegliwosci minely bezpowrotnie
Myszka jest IMHO bardzo dobra

Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl>

Ps jakbys mial problemy ze sciagnieciem to wal na priv
postaram sie je przeslac