Re: monitor 17

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 12:44:39 MET DST

Jaroslaw Zabczyk wrote:

> druty trynitrona najbardziej przeszkadzaja tym, ktorych nie stac
> na dobry monitor, najczesciej widza je oczami wyobrazni :)))
> [faktem jest ze za 17 sony mozna kupic dwie kiepskie delty]
> Podczas normalnej pracy paski sa praktycznie niezauwazalne
> Nie znam osobiscie zadnego uzytkownika trynitrona ktoremu by
> przeszkadzaly i chcialby go wymienic na cos innego, co najwyzej
> na nowszy model monitora
>
> zajac

Z mojego doswiadczenia wynika, ze te paski tak naprawde widac
praktycznie wylacznie, gdy ekran jest bialy (no, moze b. jasny). W
innych przypadkach sa praktycznie niewidoczne.

Ja natomist ze swojej strony polecam monitor Idek Iiyama Vision Master
Pro 17, na kineskopie Diamondtron. I wcale nie jest taki drogi...
(ponizej 25 baniek w FF Computers) - i nie, nie pracuje w tej firmie, po
prostu wiem, ze to niezle monitory, a ktos tutaj ostatnio cos mowil o
tym, ze sa drogie.

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay