Re: Unreal & Riva128 (Diamond V330)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 20:04:30 MET DST


Dnia Wed, 22 Jul 1998 15:19:24 GMT, wuzych_at_supermedia.pl.wytnij.to
(WuZych) napisał:

>>Na dzniach to czytalem 3 tyg. temu :))
>gdzie czytales jesli mozna spytac ?

Och, bo ja pamietam - jak siedze w sieci nie zapisuje sobie co gdzie
czytam.

>bo ja widzialem 2,5 tygodnia temu wiadomosc, ze produkcja patcha OGL
>zajmie ok 2 tygodni,

A ja 2 tyg. temu czytalem, na jakis warezowych newsach, ze to juz
jakis czas istnieje, tylko sa potezne problemy z jakoscia, szybkoscia.
Moglem to nawet sciagnac.

>>> moze nawet dzis - ale w oficjalnych zapowiedziach jest,
>>>ze wersja alfa ma na rivie i intelu chodzic WOLNIEJ niz software :-((((((((
>>Tu jest wlasnie dobry przyklad do pokazania ludziom do czego sie riva
>>nadaje :)
>
>moze zdrowiej dla nas byloby, gdybys zabral swoje zabawki i poszedl sie
>madrzyc gdzie indziej ?

Nie sadze. Jesli mam cos do powiedzenia to jest to prawda a nie
wyssane z palca bzdury. Moja pomoc dla wielu okazala sie pomocna.
A Ty zawsze killa mozesz zrobic :)
Swoja droga mogles troche poczytac moje posty z przed tygodnia,
miesiaca czy roku dot. Rivy czy nVidii i stwierdzic, ze jestem
utozsamiany z najbardziej zajadlym przeciwnikiem Rivy, mimo iz sam mam
Vipera :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:26:11 MET DST