Re: Unreal & Riva128 (Diamond V330)

Autor: WuZych (wuzych_at_supermedia.pl.wytnij.to)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 17:50:31 MET DST

w jednym z poprzednich artykulow bnagorny_at_kk.kalisz.pl wyrazil sie tak:

>Swoja droga mogles troche poczytac moje posty z przed tygodnia,
>miesiaca czy roku dot. Rivy czy nVidii i stwierdzic, ze jestem
>utozsamiany z najbardziej zajadlym przeciwnikiem Rivy, mimo iz sam mam
>Vipera :)

oj czytam te posty juz troche czasu
ale gdybym mial wszystkich pamietac....

chodzi mi tylko o to, ze moim zdaniem kolejna afera, co jest ladniejsze
jest bez sensu

nie denerwuj sie tylko tak jak ja ;-)
a ze jak zwykle przesadzilem - sorry

pozdrawia WuZych
mailto:wuzych_at_supermedia.pl.wytnij.to