Re: Unreal & Riva128 (Diamond V330)

Autor: WuZych (wuzych_at_supermedia.pl.wytnij.to)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 17:19:24 MET DST

w jednym z poprzednich artykulow bnagorny_at_kk.kalisz.pl wyrazil sie tak:

>Na dzniach to czytalem 3 tyg. temu :))

gdzie czytales jesli mozna spytac ?
bo ja widzialem 2,5 tygodnia temu wiadomosc, ze produkcja patcha OGL
zajmie ok 2 tygodni,
a do d3d najwczesniej po oficjalnym pojawieniu sie direcx6

moze powinienes czytac uwazniej, moze bylo zbyt trudne i nie zrozumiales ?
choc ja, mimo ze praktycznie nie znam angielskiego - az takiego problemu nie
mialem

>Tu jest wlasnie dobry przyklad do pokazania ludziom do czego sie riva
>nadaje :)

nie - widze ze klopoty ze zrozumieniem textu to w twoim wypadku
normalka
pytanie bylo proste - kiedy bedzie patch?
nie - co jest lepsze riva czy ....?
nie - jaka karte graficzna kupic?

moze zdrowiej dla nas byloby, gdybys zabral swoje zabawki i poszedl sie
madrzyc gdzie indziej ?

pozdrawia WuZych
mailto:wuzych_at_supermedia.pl.wytnij.to