Re: monitor 17 a brudne zagrania panow z vadim.com.pl

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 14:10:56 MET DST

"Bartek Pietrzyk" <chocim_at_ceti.com.pl> napisał(a):

> ceny

???
Czy ja coś takiego napisałem ???
Gdzie ???

> Szanowni grupowicze!
>
> Nie wiem, czy zauwazyliscie, ze od jakiegos czasu na grupie pojawiaja sie
> postingi panow Blah...Blah (piotrl_at_vadim.com.pl) i Zbigniewa Kotkowiaka
> (zbyszek_at_vadim.com.pl) w watkach dotyczacych monitorow. Te posty sa
> wszystkie na jedno kopyto - na dowolne pytanie zwiazane z monitorami pada
> odpowiedz "kup rewelacyjny monitor ADI".

Zauważyłem, dostałem nawet kopię takiej odpowiedzi na priva gdy
pytałem o dobry monitor 17"
Wsumie nie widziałbym w tym nic zdrożnego gdyby ta reklama nie była
tak nachalna i źle ukierunkowana ...
Monitory ADI są całkiem niezłe, szczególnie ten 17" z obracanym
ramieniem :)
Niestety ceny są zupełnie nieadekwatne do parametrów :(

> Wnikliwym szperaczom polecam watki "Reset monitora CTX 1569", "Szukam
> schematu monitora", "Monitor 15'' - jaki wybrac?", "Monitor 15' - co wybrac"

Wcześniej jeszcze było w moim wątku gdzie pytałem o wybór 17"

> i ten oczywiscie. Odpowiedzi sa udzielane w tonie pouczajaco-pogardliwym i
> wydaja sie byc proba nachalnej promocji monitorow ADI (m.in. sugeruja, ze sa
> one lepsze od drozszych modeli Viewsonica...ROTFL).

no właśnie ...

> Co sadzicie o takich metodach promocji produktu i takich metodach zwracania
> sie do przedmowcow (np. Lukasza - patrzcie cytowany posting)? Ja osobiscie
> do monitora ADI sie juz chyba nie zblize...

no właśnie, taki rodzaj "promocji" jest bezsensowny i bezcelowy,
więcej ludzi zniechęci niż zachęci. Panom z Vadim przydało by się
chyba szkolenie z podstaw marketingu ...

> DISCLAIMER: nie zajmuje sie sprzedaza, promocja, produkcja czy serwisem
> jakichkolwiek monitorow jakiejkolwiek firmy. Firma Vadim na odcisk mi
> wczesniej nie nastapila. Jestem skromnym studentem filologii angielskiej (i
> od tego roku informatyki)

Gratuluję :)

> Bartek Pietrzyk

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...