Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 22 Jul 1998 - 07:59:43 MET DST

On 1998-07-21 jabucwol_at_friko6.onet.pl said:
>No i znow lejesz wode na mlyn Netii. Nie zapominaj ze w Netii
>pracuja tacy sami ludzie jak w tepsie, a wiec wczesniej czy pozniej

Pracuja ludzie, ktorzy przeszli z TPSA :-)))

>Opisz tu na lamach chociaz jedno przykre dla Ciebie zajscie z tepsa.

Firmy, dla ktorych pracuje dzierzawia lacza od TPSA
a ja sie uzeram z paniami i panami z przelaczalni bo
co jakis czas sa z tymi laczami klopoty. A to woda sie
wleje do studzienek i do kabla (zle wykonane zlacze) a to
ktos ukradnie kabel i sprzeda na zlom, a to smolarze spala
kable na dachu, a to jakis "zlodziej" ukradnie sprawna pare
w szafce i nawet nie podmieni tylko zrobi przerwe. I dlugo
jeszcze moglbym tak wymieniac choc jedno sie przez te lata
zmienilo, ze na przelaczalniach jest ktos kto wie co to
jest modem :-))). Poziom techniczny obslugi jest ponizej
krytyki, na Zaklad Telekomunikacji maja jednego faceta i
jeden TDR (Time Domain Reflectometer) do wykrywania i
lokalizacji uszkodzen kabli. Potrafia na przyklad pozostawic
po pomiarach nie polaczone elementy lacza lub dlugo szukac
uszkodzonego bezpiecznika liniowego lub "mokrego wegla".
Zdarza sie ze lacze pracuje przez kilka miesiecy az nagle
potem przez nastepne kilka miesiecy uzeram sie z obsluga
aby to lacze doprowadzic spowrotem do dzialania. Ludzie
na przelaczalniach sa malo odpowiedzialni skoro jakas firma
dzierzawi lacze to nie po to aby wspierac TPSA tylko na nim
pracowac. Gdyby w przepisach stalo, ze w razie niesprawnosci
dzierzawy przechodze na komutowane na koszt TPSA to pewnie
szybciej reagowaliby na zglaszane usterki.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive