Re: Phillips 3600 czy Yamaha 2260

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 00:42:14 MET DST

Luke wrote:

> Czesc
> Potrzebuje Waszej rady - mam do wyboru dwa powyzsze modele .
> Doradzcie mi ktory jest lepszy , roznica w cenie praktycznie
> zaniedbywalna . A moze zamiast yamahy 2x kupic yamahe 4260 ?
> Nie zalezy mi na szybkosci.

Poczytaj chyba majowego CHIPa - jest tam test nagrywarek.

Wygrywaja same Yamahy - wiec nie pakuj sie w Philipsa. Ja mam 2260 -
jest dosc tania (ok. 1800). 4260 jest juz powaznie drozsza - ok. 2500.
Oczywiscie mowie o oryginalnych egzemplarzach - te produkowane przez
Traxdata sa znacznie tansze. Traxdata sprzedaje zdaje sie FF Computers,
oryginalne Yamahy sa w Alstorze.

(i NIE, nie pracuje w zadnej z tych firm - po prostu rozwazalem ich
ofery przed zakupem ww. sprzetu. NIE jest to kryptoreklama i prosze
mojej wypowiedzi jako takiej nie traktowac. W przypadku jakichkolwiek
watpliwosci sluze telefonem mojego adwokata.)

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay