Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 18:29:58 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 1998 15:56:01 +0200, "Artur Kamiński"
<kompas_at_optimus.wroc.pl> napisał:

>Wytłumacz mi więc, dlaczego Netia ma do TPSA pretensje, że cena impulsu
>za rozmowy lokalne jest >>za mała<<?

Kogo to ? Wazne, ze jest o grosz tansza i prawdopodobnie bedzie tak
zawsze, by byc konkurencja dla tegopsa. Pisze oczywiscie o Taryfie
Zielonej w Netii.

>I ciekawe ile zapłacisz za rozmowy lokalne kiedy promocja się skończy?

Patrz wyzej.

Wiadomo, ze wyzsza nigdy nie bedzie, to proste jak drut. Moze byc co
najwyzej taka sama - i jest w Taryfie Niebieskiej.

Wazne, ze czlowiek wyrwal sie ze szponow tej zasr*.* telekomuny. W
Netii traktuja mnie jak klienta nie scierwo. Wszyscy sa uprzejmi i
staraja sie tacy byc. W tpsra nawet sie nie starali. W Netii jestem
juz 4 m-ce a znam ludzi, ktorzy maja u nich linie ponad rok i sa caly
czas zadowoleni.
Owszem, mozliwe jest, ze za jaks czas ich przymilnosc troche
"zubozeje", ale i tak bedzie o niebo wyzsza niz tych cepow z
telekomuny. Zreszta nie tylko u tych cepow.. u kazdych monopolistow..

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl