Re: Optimus-gdy uczciwie nie można

Autor: Poszukiwacz Prawdy (pessimus_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 21:37:13 MET DST

>Moze i mozna , nie znam pessimusa. Gromadze wszystkie posty OntyOcipus,
>jakie przewinely sie po liscie.

A ja prowadze strone Pessimus-a:
http://www.kki.net.pl/pessimus
--moze polaczymy sily?

A co do inicjatywy Artura Stuczynskiego -- jestem mocno ZA. Tez kiedys o tym
pomyslalem...
Moge dac te 50 zl ale trzeba sie zorganizowac. Potrzebne sa osoby, które
moga w sposób zabawny i blyskotliwy obnazyc prawde. Potrzebny jest równiez
ktos, komu nieobce sa sprawy prawne -- w koncu nie mamy zamiaru skladac sie
potem na prawników i kaucje dla skazanców, nie?
Gazety. Proponuje gazety codzienne ogólnopolskie w stylu Gazeta Wyborcza,
Zycie itp. Moze nalezaloby przejrzec prase w poszukiwaniu reklam Optimusa i
w tych gazetach przeprowadzic hmmm... "kontratak" :-)
I w koncu -- sprawa przekazania pieniedzy, zalatwnienia spraw formalnych w
redakcjach... Potrzeba ochotnika do zalatwienia tego wszystkiego... Z
oczywistych wzgledów powinien mieszkac w okolicach Warszawy...

Ale pocóz martwic sie na zapas? Najpierw zaprojektujmy ten
"artykul-reklame", o reszte martwic bedziemy sie pózniej.

Pozdrowienia, panie i panowie postujacy!

--
Poszukiwacz Prawdy
mailto:pessimus_at_kki.net.pl