Re: Oszukac...modem???

Autor: Adam Gregrowicz (adamgr_at_gfx.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 21:39:39 MET DST

"Silver" <silver_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Wiele slysze i czytam tutaj na grupach pretensje i problemy dotyczace
>modemow m.in. "wspanalych" Zoltrixow..hehe...sam
>"niestety/stety"(niepotrzebne skreslic) i jest problem ze ten modem zrywa
>polaczenie jak sie nic nie robi czyli nie ma zadnego transferu...mysle ze
>jest na to lekarstwo???

Ale czy brak transferu jest wynikiem zlej jakosci polaczenia, czy tez
po prsotu brakiem transferu :)
Jesli to pierwsze (zla jakosc), to nic nie pomoze (no moze czasem
TPSA).
Jesli to drugie, to czy jestes pewien, ze to modem zrywa czy tez
oprogramowanie kaze mu zerwac. Zajrzyj do ustawien modemu (w Win95) i
zobacz w zakladce "Polaczenie" co masz ustawione przy "Przerwij
polaczenie, jesli jest bezczynne dluzej niz". Mozliwe tez, ze przy
nowszych dialupach (z OSR2 i nowych IE) ustawienie takie wystepuje
takze w innym miejscu, ale tego to ja juz nie wiem.

Adam Gregrowicz
adamgr_at_gfx.pl