Strona Pessimus

Autor: Poszukiwacz Prawdy (pessimus_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 21:53:21 MET DST

Chciałbym podziękować tym wszystkim, którzy mi wysłali różne materiały do
mojej strony w ostatnim czasie. Przepraszam, że nie dostaliście jeszcze
odpowiedzi, i że strona nie została jeszcze uaktualniona...

Mam nadzieję, że w połowie sierpnia będę miał wystarczająco dużo czasu, by
nad tym posiedzieć (na razie ciągle jestem nieobecny).

3majcie się i nie dajcie sie optimusowi.

--
Poszukiwacz Prawdy
pessimus_at_kki.net.pl