Re: off-topic: pakiet biurowy (nie M$) w kioskach

Autor: Piotr Kamiński (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 01:38:04 MET DST

Zbigniew Niedzwiedz napisał(a) w wiadomości:
<35b240bc.6847427_at_news.lublin.pl>...
>[cut]
> Przegapilem PC World Komputer nr 5. Z lektury kolejnych numerow
>dowiedzialem sie, ze zostal tam zamieszczony moj ulubiony edytor
>tekstu Ami Pro 3.1 PL.
>[cut]

Tez lubilem AmiPro. Az wpadlem na pomysl... posortowania kilku wierszy
zawierajacych nasze 'ogonki'.
Porazka ! No i raz mialem stycznosc z WordPro, czyli nastepca AmiPro. Moze
trudno w to uwierzyc, ale nawet na szybkich Pentiumach z 64ramu plik ok 300
kilo z tabelkami, zapisany w AmiPro, jego nastepca mlocil przez kilkanascie
minut, po czym brutalnie sie 'wywalal'.
Testy powtarzalem na kilku komputerach i na kilku plikach.
I tak juz nie kocham Ami/Word Pro.

ps. nie jestem pracownikiem M$, Corela itp :)))

pozdr
Piotr Kamiński
pkam_at_infocomp.torun.pl lub pkam_at_cc.uni.torun.pl
http://welcome.to/pkam
klucz publiczny PGP na stronie lub finger pkam_at_alf.cc.uni.torun.pl