Re[2]: Kupowanie pamieci.

Autor: Rosi (jackyl_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 01:22:10 MET DST

Hello Jarek!,

pištek, 17 lipiec 98, you wrote:

J> [narzekanie]

Wiem wiem, ale czy nie mogloby byc lepiej?

J> wiec

J> ciezko mi w to uwierzyc, ale jesli juz rzeczywiscie sa tacy durni
J> to jeszcze glupszy jest ten co im powierzyl swojego twardziela.

Nie jest glupszy tylko komp jest na gwarancji, a do tego buda jest
oplombowana i nie idzie sie dostac do srodka, wiec daje sie calego
kompa do serwisu, a jak zachodzisz do domu...

J> Nas

J> i ulzylo ci? ;))

No, troche.

J> skoro znasz reputacje tej firmy to po cu u nich kupiles komputer?

A zebym to ja wiedzial co to za firma wczesniej...

J> jakby mi ktos powiedzial ze mi zaplombuje obudowe w pececie to
J> bym go z miejsca wysmial i poszedl do innego sklepu albo jesli
J> rzeczywiscie maja tak tanio to bym u nich zamowil wszystkie
J> czesci ale bez obudowy, to by nie mieli ci czego zaplombowac
J> :)))))

Ale 12 miechow gwarancji wiecej kusi nieodparcie.

Best regards

Rosi mailto:jackyl_at_kki.net.pl