off-topic: pakiet biurowy (nie M$) w kioskach

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 14:27:34 MET DST

 Mysle, ze jest to informacja ciekawa (choc byc moze powinienem ja
zamiescic w ktorejs grupie .os.winXX), nawiazuje tez do ciagle
powracajacych watkow legalnosci oprogramowania i dominacji M$.

 Ale do rzeczy.

 Przegapilem PC World Komputer nr 5. Z lektury kolejnych numerow
dowiedzialem sie, ze zostal tam zamieszczony moj ulubiony edytor
tekstu Ami Pro 3.1 PL. Wiedziony checia jego nabycia skierowalem sie
do Ruchu (zwroty itd.). Tego numeru juz nie bylo, lecz jest lepsza
wiadomosc: 21 lipca ukaze sie pakiet zawierajacy 3 numery (4, 5 i 6)
PCWK (w tym 6 CD) w cenie 20 zl. Dla mnie bomba.

 PS. Nie jestem pracownikiem IDG, Ruchu itd.

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.