Epox MVP3

Autor: Jurek (mipro_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 00:41:32 MET DST

Nie mialem nigdy klopotow z komputerem gdy czytalem ta grupe
to dziwilem sie tym wszystkim klopotom ale wszystkie moje poprzednie
komputery mialy plyte ABIT .Zachcialo mi sie Epoxa i karty STB Velocity
AGP i od tego czasu sa same problemy konflikty sa z karta SB 64 AWE
i z tunerem TV Zoltrixa jak je wyciagne to konflikt jest z mysza ale jakos
dziala.BIOS jest z 16 kwietnia mysle zmienie wczytalem najnowsza wersje
po starcie widzi tylko 32MB SDRAM na drugim slocie a jest 32M na pierwszym
i 32M na drugim po powrocie do starego BIOSA ten problem znika ale
zostaja poprzednie.Mam wrazenie ze STB Velocity 128 tez chodzi o wiele
wolniej niz poprzednio TSENG 6000 na ABICIE. Pomozcie !