Re: Epox MVP3

Autor: Colins (sea_at_ats.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 12:29:48 MET DST

Jurek wrote in message <01bdb1d3$b3e9c620$LocalHost_at_----->...
>Nie mialem nigdy klopotow z komputerem gdy czytalem ta grupe
>to dziwilem sie tym wszystkim klopotom ale wszystkie moje poprzednie
>komputery mialy plyte ABIT .Zachcialo mi sie Epoxa i karty STB Velocity
>AGP i od tego czasu sa same problemy konflikty sa z karta SB 64 AWE
>i z tunerem TV Zoltrixa jak je wyciagne to konflikt jest z mysza ale jakos
>dziala.BIOS jest z 16 kwietnia mysle zmienie wczytalem najnowsza wersje
>po starcie widzi tylko 32MB SDRAM na drugim slocie a jest 32M na pierwszym
>i 32M na drugim po powrocie do starego BIOSA ten problem znika ale
> [...]

Z plyta Epox-a nie powinienes miec problemow o ktorych napisales. Skladalem
ostatnio podobny zestaw i nie mialem klopotow. Oto kilka rad ktore powinny
Ci pomoc.
1. Czy przeinstalowales Windowsa po zmianie plyty?
2. Ktorej wersji Win uzywasz?
3. Czy zainstalowales poprawki do USB usbsupp.exe
4. Czy zainstalowales sterowniki do Chipset-u VIA z plytki?
5. Czy zainstalowales sterowniki do IDE kontroler?
6. Po prawidlowej instalacji powinien zostac Ci tylko jeden konflikt nie
majacy wplywu na prace calego systemu, pomiedzy "PCI standard PCI-to-PCI
Bridge" i "AGP video controller". Jest on spowodowany tym, ze Win95 nie
rozpoznaje prawidlowo AGPset.

W razie dalszych problemow prosze o kontakt.

Z powazaniem

Colins
sea_at_ats.pl
www.piszczyk.ats.pl