ha...znowu dyski !!?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 17 Jul 1998 - 22:38:06 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

[...]

 TP> jednak tą felerną partią kolesie z WC dali ciała. Caviary od dawna
 TP> słynęły bardzo dobrą wydajnością i twałością, ale to tym zdarzeniu
 TP> j.w. ludziska za wcześnie nie zapomną. wiele firm zrezygnowało ze
 TP> sprzedaży tych dysków,

Seagate też nie jest święty - cała seria walniętych Connerów sprzedawanych z
nalepką Seagate. Kolejna seria dysków nie współpracująca z płytami na TX.
IBM swego czasu pierdnął serią dysków IDE 40 MB, które padały jak muchy.
Każda firma ma coś na sumieniu.

 TP> a jeżei są to chcą się pozbyć resztek z
 TP> magazynów. np. w prawie żadnym sklepie w cz-wie nie można dostać
 TP> Caviara, a jeżeli już się jakiś trafi to jest to jakiś 2.1GB ze
 TP> starszego rzutu i do tego tańszy niż i tak uważane za jedne z
 TP> najtańszych Seagate'y.

Tiaaaa... tylko można trafić na zaległości z felernej serii - warto sprawdzić
numer serii.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl