Re: Modem-JAKI kupic

Autor: Michał Grzeszczyk (grzeszcz_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 12:54:26 MET DST

Dnia 16 Jul 1998 08:58:24 +0200, piotrs_at_tch.com.pl (Piotr
Sobczak) napisał(a):

>Wlasnie od dwoch tygodni mam modem MultiTech'a (taka firma z USA) 5600ZDX w
>domu, tez jest na Rockwellu ale podobno MultiTech robi najlepsze modemy na
>tych kosciach. Modem jest dual-mode tzn ma juz V.90 i K56Flex. Z TPSA laczy
>sie oczywiscie w Flexie (mam nadzieje, ze kiedys zrobia upgrade) i to na
>46 Kb, nigdy mniej choc na 56 Kb nie udalo mi sie polaczyc (czasami na 52
>Kb).
A ja mam modem Zoom 56Ks Model 2830 też na kościach
Rockwella i nie mam kłopotów z połączeniem się przy 56kbps
(dzwonię z Warszawy z 636....). Sprawdzałem to programem
NetMedic, bo Windoza pokazuje mi połączono przy 115200bps
:-))))))
Zalety modemu: wewnętrzny, voice, fax, pełne PnP (żadnej
zworkologii), możliwość bezpośredniego podłączenia kamery
(złącze Video), w pudełku: mikrofon, głośnik i kabel
telefoniczny - jednym słowem kupując go dostajesz wszystko
co potrzebujesz i nie musisz nic dokupować.

BYE

### Michał Grzeszczyk ###
e-mail: grzeszcz_at_kki.net.pl
UIN: 12218859