Re: Modem-JAKI kupic

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 13:16:16 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_Grzeszczyk?= napisal (-a) :

> A ja mam modem Zoom 56Ks Model 2830 też na kościach
> Rockwella i nie mam kłopotów z połączeniem się przy 56kbps
> (dzwonię z Warszawy z 636....). Sprawdzałem to programem
> NetMedic, bo Windoza pokazuje mi połączono przy 115200bps

Predkosc polaczenia jest zalezna od jakosci linii i central przez jakie
przechodzi sygnal. Ja jestem podlaczony do centrali krzyzowej na Ursynowie
ale nie wiem czy tam sa modemy do obslugi #0202122 czy moze sygnal idzie
jeszcze gdzies dalej laczami miedzycentralowymi (prawdopodobnie na Piekna).
Nigdy nic nie mialem do Zooma, to bardzo dobre modemy na Rockwellu w swojej
klasie cenowej, poprostu jako pracownik firmy moglem kupic MiltiTecha po
bardzo dobrej cenie, nizszej niz zaplacilbym za inny firmowy modem (np
wlasnie Zoom) na tym chipsecie a poniewaz jestem bardzo zadowolony z tego
modemu wiec chcialem sie tym podzielic z innymi.

Piotrek