Re: Modem-JAKI kupic

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 08:55:40 MET DST

CZaPA napisal (-a) :

> Ja mam Zoltrix 33,6 k na Rockwellu i jest ok nielicząc tego że
> telezłodziej ma takie łęcz że teansmisja jest do D.... .
>
> 56k to narazie fikcja jak masz dużo kapuchy to morzesz sobie kupić
> ale to jest bez sensu .

Wlasnie od dwoch tygodni mam modem MultiTech'a (taka firma z USA) 5600ZDX w
domu, tez jest na Rockwellu ale podobno MultiTech robi najlepsze modemy na
tych kosciach. Modem jest dual-mode tzn ma juz V.90 i K56Flex. Z TPSA laczy
sie oczywiscie w Flexie (mam nadzieje, ze kiedys zrobia upgrade) i to na
46 Kb, nigdy mniej choc na 56 Kb nie udalo mi sie polaczyc (czasami na 52
Kb). Modem jest tylko w wersji zewnetrznej co moze dla niektorych byc wada
(dla mnie akurat nie). Kosztuje $140 co nie jest sumka mala jak na modem na
kosciach Rockwella ale kosztuje i tak mniej niz modemy 56K USR'a, ZyXELa czy
Motoroli. Ogolnie jestem bardzo zadowolony z niego i polecam tym ktorzy chca
korzystac z I-netu przez TPSA.

Piotrek