Re: DVD.... no to jest ta revolucja?!

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 20:47:22 MET DST

> -----Troche ci sie pomylilo. Sa tylko cztery rodzaje plyt w zaleznosci od
> pojemnosci i rodzaju zapisu : DVD-5 (jednostronna, jednowarstwowa, 4.7
> GB), DVD-9 (jednostronna, dwuwarstwowa, 8.5 GB), DVD-10 (dwustronna,
> jednowarstwowa, 9.4GB) i DVD-18 (dwustronna, dwuwarstwowa, 17GB)
> Natomiast rynek DVD jest podzielony na 6 regionow. Polska nalezy do
> Region 2. Filmy we wszystkich regionach moga byc w PAL lub NTSC.

Nie orientujesz sie moze po co ten caly podzial?

> -----Filmy sa wydawane na DVD-5, DVD-9 i DVD-10. W Polsce np. Tin Cup jest
> wydany na DVD-10, wiec trzeba odwracac plytke.

9.4 Giga i trzeba odwracac plytke?!
Zdaje sie ze ktos tutaj cos mowil o 11 Samurajach i jakichs tam
jeszcze wersjach jezykowych ;)
Jak dla mnie to zupelnie odpada

> -----Pieknie, w zasadzie nie rozni sie od stacjonarnego DVD Video, ale
> trzeba miec dobry komputer.

P2 266 ,64Mb sdramm i asus p2b wystarczy?

> -----Ja nie widzialem. Jest tu kilka wypozyczalni, gdzie maja tez DVD
> (m.in. na Legnickiej,na Stawowej), ale biorac pod uwage, ze dzisiaj w
> Polsce jest wydanych 18 plyt (10 Warnera i 8 ITI) to watpie, czy jest
> wypozyczalnia wylacznie DVD (jezeli tak, to chetnie uslysze gdzie)

Nie znam nazwy ulicy... bo wiem gdzie to jest tak na pamiec ,ale jak
sie dowiem to Ci wysle aDRESS.
Ale tam jest grubo ponad 18 plyt ;)

pozdr

 Phenomen ...OO+-...