Re: pII i plyta glowna - co na topie?

Autor: Tsota Lanti (merz_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 10:34:31 MET DST

idz do pierwszej lepszej firmy skladajacej compy ,wez oferte
cenowa sprzetu i bedziesz wiedzial jakie ceny .
    Proc II i plyta do niego okolo 1100 zl. Widzialem zestaw
kompa kompletny PII ,w cenie 3300 zl.

pozdrawiam ,sardo numpsa

Hitower napisał(a) w wiadomości: <4BKq1.4987$%O4.1708544_at_news.tpnet.pl>...