Re: pII i plyta glowna - co na topie?

Autor: Hitower (hitower_at_juni.com.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 12:14:45 MET DST

Tsota Lanti napisał(a) w wiadomości: ...
>idz do pierwszej lepszej firmy skladajacej compy ,wez oferte
>cenowa sprzetu i bedziesz wiedzial jakie ceny .
> Proc II i plyta do niego okolo 1100 zl. Widzialem zestaw
>kompa kompletny PII ,w cenie 3300 zl.

Do Warszawy mam ok. 120 km i po sam cennik jezdzic mi sie
nie oplaca. Planuje sie wybrac jak juz bede gotow cos kupic.
Slyszalem, ze plyty BX sa dobre. Czy ktos moglby to potwierdzic
lub ewentualnie wykazac jej wady?
Mile widziany URL z opisami roznych plyt.

Teraz sprawa samego zakupu. Czy oplaca sie zaopatrzyc w czesci
na Grzybie, czy lepiej w jakiejs firmie (jakiej, bo nie wiem gdzie
i jakie sa w Warszawie?).

>pozdrawiam
ja rowniez.

=== Marcin Kulas email: hitower_at_juni.com.pl ===
=== http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower ===