pII i plyta glowna - co na topie?

Autor: Hitower (hitower_at_juni.com.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 17:14:08 MET DST

Czesc.

Dostalem "rodzinne zlecenie" na zlozenie wujaszkowi kompa.
Z kasa raczej nie bedzie problemu, a on chce cos dobrego.
Planuje mu zlozyc pII 266 na plycie BX, ale nie sledzilem rynku
pare miesiecy i troche nie jestem juz zorientowany w temacie.

Jakie teraz kroluja plyty glowne i ile kosztuja? (cena procka tez mile
widziana).
Sprzet ma byc stabilny, szybki i starczyc na dluzej (mozliwosci rozbudowy).
Zaopatrywal sie bede raczej na Grzybie.

Wiem, ze temat byl i jest walkowany do bolu, ale bardzo prosze
o pomoc w wyborze - zobowiazalem sie w ciagu 2 dni zrobic mu
zestawienie cenowe roznych konfiguracji. Z gory dziekuje.

Pozdrawiam.

=== Marcin Kulas email: hitower_at_juni.com.pl ===
=== http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower ===