Re: DVD.... no to jest ta revolucja?!

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 14:23:12 MET DST

Phenomen napisał(a) w wiadomoœci: <35ae5ccf.1148484_at_news.task.gda.pl>...
>Wiem ze jest 6 roznych rodzajow plyt....
>Nie wiem czy to odpowiednia grupa... ale moze...
>Czy wszystkie 6 sa w ntsc?

JAKICH PLYT! Chyba ze chodzi ci o standardy "kontynentalne"???

>Jak to jest z pojemnascia plyty.... Bo nie wyobrazam sobie np.
>Braveheart na DVD...Chyba ze z odvracaniem strony... ale to raczej
>odpada.

Nie odpada bo bedzie 2stronne DVD o pojemnosci over 15GB, a tyle to starczy
na 7 samurajów :-))) w pelnej wersji

>do tego chcialbym sie dowiedziec jak sprawuje sie obraz na telewizorze
>przy posrednictwie karty video w kompie?

Przeciez mozesz sobie kupic "niezalezny" odtwarzacz...

>Zdaje sie ze interfejs w kompie ma o wiele wiecej mozliwosci, dlatego
>tez przyszlo mi do glowy ze ludzie pewnie sie podziela.... na tych co
>nie maja kompa i kupuja niezalezny za 30 baniek i na tych z kompem +
>13 baniek (np. zestav Encore)

Eeeee, Beda tansze....

>Podobno gdzies we Wrocku powstaly juz wyporzyczalnie tylko DVD !!
>Az nie chcialem uwierzyc.... niedlugo sie wybiore i przekonam na
>wlasne oczy....

Nielegalne, wypozyczja plyty bezprawnie...

>Ale jest to jedno pytanie.... Czy brak mozliwosci zapisu na plycie
>,przypadkiem nie przeszkodzi DVD w wyparciu starych dobrych tasmowek?

Bedzie zapis! Mam nadzieje ze "ogólnodostepny"

--
====== Przy odpowiedzi usun -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)