Re: Jak zrobic bad sectory na dysku?

Autor: Adam Gasiorski (agasiors_at_ci.comarch.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 09:24:46 MET DST

> DiskTool z Norton Utilities 8.0 lub wczesniejszego. Zaznacza sektory jako
> uszkodzone; oczywiscie nie niszczy ich fizycznie.

Ale jak go wezma w serwisie w obroty, to najpierw odznacza jej jako dobre, a
pozniej zapuszcza Scandisca. Konieczne jest fizyczne uszkodzenie, a nie sadze
by rzucanie cos dalo, co najwyzej zobaczysz efekty po roku, a wtedy to juz
moze byc po gwarancji.

Skoro zle sie zachowuje, to idz do serwisu. Ja wiem ze czesc firm dziala
tylko po to zeby zarobic a szyldy z napisami "Informatyka" to tak jak
przyznanie sobie przez rzeznie tytulu milosnika zwierzat. Jesli rzeczywiscie
wykazuje jakies bledy (np. scandisc wykazuje bledy ale nie bad sectory lub
nie zawsze chce bootowac sie), to powiedz w firmie co sie dzieje, to tez jest
powazna usterka.
    Pozdrawiam
            Adam G.