Re: skaner i drukarka przez lpt?????

Autor: Marek Wasilewski (marekwas_at_perun.cdit-aids.med.pl)
Data: Tue 14 Jul 1998 - 08:36:59 MET DST

In article <6oeraj$7cm$3_at_rekin.onet.pl>, "Tomasz Lipa" <lipi_at_friko3.onet.pl> wrote:
>Cześć
>mam skaner Mustek 1200 p i drukarke Epson 400 drukarka działała dopuki nie
>zacząłem skanować teraz wariuje i nie pomaga resetowanie,podłączona przez
>port skanera nie działa wogóle,czy ktoś miał taki problem i jak go
>rozwiązać?
SprawdŸ, czy w BIOSIE port drukarki jest ustawiony jako ECP a nie EPP (szybsza,
pewniejsza komunikacja dwukierunkowa) i zainstaluj Service Pack PL (jest tam
poprawiony sterownik LPT. Ewentualnie wymień kabel drukarkowy na lepszej
jakoœci (często pomaga jak najkrótszy).

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Centrum Diagnostyki i Terapii AIDS