Re: skaner i drukarka przez lpt?????

Autor: The Great Cornholio (cornhole_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 14:31:06 MET DST

>SprawdŸ, czy w BIOSIE port drukarki jest ustawiony jako ECP a nie EPP
(szybsza,
>pewniejsza komunikacja dwukierunkowa)
A nieprawda! - w moim przypadku (Primax Colorado+HP400) przy ECP wszystko
się zaczyna pieprzyć a na EPP działa ok. A wogóle, to skaner ani drukarka
nie obsługuje raczej ECP a tylko EPP (choć co do drukarki, to może nawet nie
EPP)

A kiedy Ci drukarka nie drukuje? - wogóle, czy jak masz załączony skaner?
Najlepiej napisz odpowiedź też na priva (bo mogę nie mieć czasu w
najbliższym czasie ;) żeby sprawdzić na grupie ;)) -chętnie coś pomogę