Re: K6 266 czy PII 266, Riva czy i740- szukam porady.

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 23:23:33 MET DST

wojt wrote:

> Mam zwykłego cyrixa 200 i jest TROCHE wolny
> Chce rozbudowac komputer i nie ukrywam zależy mi na niskiej cenie
> NIe wiem na co się zdecydować? Czy K6 266 jest dużo wolniejszy od PII 266?
> I drugie pytanie (może będe nudny) Viper 330 czy i740
> Wykorzystanie komputera - gry (OuakeII, Unreal, symulatory...) i DTP
> Jak bedzie dobrze posuwał w tych grach to na pewno poradzi sobie z
> Photoshopem 4 i Corelem 8
> Wojciech Wendt
> wwwojo_at_friko5.onet.pl

Procesor? Wolniejszy jest. Ja mam K6/200 i chwalę, a poza tym nie lubię
monopolistów (taki uraz...) Na pewno nie planuj, że na razie procek
tańszy, a potem kupisz lepszy do tej samej płyty. Kupowanie płyty "na
wyrost" to bzdura (wiem z dowiadczenia) - lepszy procek to na pewno też
nowa płyta.
Może lepiej być pól kroku za nowoœciami Intela w tyle, ale z kasš na
peryferia?
Viper czy i740 - bez zastanowienia Viper! Intel jest cieńszy (niekiedy
do 10% - zależnie od typu testu). Ważne jest też wsparcie producenta:
dla intela i740 to boczna droga, dla Diamonda video to priorytet.
Diamond nie pozwoli na zestarzenie sie sterowników.

To tyle,
Zbig.