Posiadacze ELSY Victory Erazor

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 23:23:31 MET DST

Szukam innych posiadaczy w.w. sprzętu.

Przejżałem poprzednie posty i po tygodniu znajomoci z Erazor'em mogę
powiedzieć:

1) Jestem bardzo zadowolony z zakupu (choć w Gdańsku jest co najmniej
25% droższa niż np. w Wa-wie)

2)Video uot - działa bez problemów (wbrew niektórym postom) - trzeba
tylko przed odpaleniem komputera wyjąć wtyk monitora z karty :((

3) Video in - ekstra, podłączyłem magnetowid (audio do karty muz.)
Dekoder teletextu - rewelacyjna koncepcja, wykonanie: "ELSA VIDEO
Capture driver v.2.7.0.6-0002 with teletext viewer BETA" - narazie beta.
Drobne zgrzyty nie pomniejszają jednak wysokiej oceny. Teletext w
skalowalnym okienku, wczytywanie _wszystkich_ stron w jednym przelocie,
zapis na dysk (np. jako tekst *.txt)...

4)Załączony programik do obróbki video (MainActor) ciut kuleje i co
dziwne shareware :(( AVI ok. 15fps (ograniczenie raczej wydajnocią
procka - K6/200), frames do 704x576 - jakość b. dobra.

5)Direct3D, OpenGL - do gier to voodoo ciut lepsze, ale chodzi wszystko,
co zainstalujesz i to dobrze chodzi - na pewno _nie_zamienił_ bym na
3dfx - ewentualnie bym _dołożył_...(lepsze to jest oczywicie VooDoo2 a
nie 1). Kwak na OGL 800x600/16bpp daje w porywach 50fps (ale przy widoku
z daleką perspektywą schodzi do 10fps). Soft emulation dla tej
rosdzielczoci: 7-9fps.

Ważne: sterowniki z załączonego CD od razu do kosza: nie, żeby były złe
- producent ma na www nowsze o dużo większych możliwościach (teletext).

Jestem ciekawy jak opinie innych użytkowników?

Nurtuje mnie też kwestia skalowalnoci podglądu wideo: cały kadr widać w
zasadzie tylko dla formatu in 640x480 i 704x576(max). Dla mniejszych
rozdzielczości w podglądzie widzę tylko fragment kadru. Dla 640x480
podgląd nie daje sie zmniejszyć - przy 800x600 na monitorze zajmuje więc
prawie cały ekran - zwiekszyć rozmiar można, a przy zmniejszaniu zaczyna
obcinać kadr...

No to chyba starczy...

Zbig.